Klachtenregeling

Klachtenregeling

Klachtenprocedure Hondentrainingscentrum Friesland
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het onverhoopt zo zijn, dat er iets is waar u niet (geheel) tevreden over bent. Dan horen wij dat graag van u, zo kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. 

Maak het bespreekbaar
 Wij houden van tevreden klanten, u zal begrijpen waarom. Indien er een fout is gemaakt. Zullen wij altijd proberen de gemaakte fout te herstellen en uw vraag zo goed mogelijk te beantwoorden. Bent u ontevreden, maak dit kenbaar bij ons. 

Officiële klacht indienen
 Heeft het bespreekbaar maken van u klacht geen gewenst effect gehad, dan kunt u een officiële klacht indienen. U kunt uw klacht per e-mail naar ons toesturen, zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Vermeld in uw klacht: 
– Uw gegevens: Naam, adres en telefoonnummer. 
– Naam van uw hond. 
– Omschrijving van de klacht. 
– Heeft uzelf een voorstel hoe de klacht opgelost kan worden, dan horen wij dit graag. U kunt uw e-mail sturen naar: info@hondentrainingscentrumfriesland.nl 

Wat doen wij met uw klacht
 Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen drie dagen een ontvangstbevestiging waarin wij vermelden: 
– Een korte beschrijving van uw klacht; 
– Hoe en wanneer wij uw klacht onderzoeken; 
– Op welke termijn u een reactie van ons kunt verwachten.
Share by: